ΣΠΑΡΑΓΜΑΤΑ

1

Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΧΡΕΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ

Η νύχτα θερίζει με χρωματιστό δρεπάνι

τους ακίνητους ανέμους της ψυχής

ώρα μικρή

μεσ’ στην κόλαση φωταγωγημένη.

 

2

στόχοι οι στίχοι

με τα τεράστια ελληνικά μου

χαυλιόδοντες αθανασίας

 

3

ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗ ΖΩΗ

Ο θάνατος ολάνοιχτος που ίσως

κι από μένα μέλλει να δεχτεί

το κομψότερο δέρμα.

 

4

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ

Γεροντόβραχος

αναμένω τη νέα μου αποτυχία

αιένυπνος

στην Αγια-Φωτιά του Ηράκλειτου

 

παραστέκεται στο πλευρό του

η πρεσβυτέρα γκιαούρα

ψηφιδωτό φωνηέντων και ρω

 

μακρόσυρτη μοναξιά νιώθοντας

ο Άχραντος Χοιρινός

ετοιμάζοντας την αμφι-απουσία μου

στο έναστρο όνειδος του Σύμπαντος

 

5

διαρρήχτες

τις νύχτες

 

6

Σκάσε αηδόνι!

 

7

η μέγαιρα πραγματικότητα

 

8

καγώ στην ερημιά μου

καταμόναχος

 

9

στήθος ερωτόκαστρο

 

10

το τυχαίο του κόσμου

δεν έχει καμιά ιερότητα

 

11

άμα πεθάνω θα ’χω φύγει

απ’ τη γλώσσα

και θα ’μαι τρυφερή σιγή

 

12

τα Ιορδάνεια ρείθρα

 

13

A lilac flower for Lilian vid Lampan

 

14

αφηγήθηκα βάσανα

σαν κήπους ν’ αφηγήθηκα

 

15

(Μπασό:)

Ένας γέρικος βάλτος.

ένας βάτραχος πέφτει μέσα.

πλοπ.

 

16

ΟΛΙΓΟΛΕΚΤΟ

Το Ζεν είναι ένας οντολογικός αναρχισμός

κι ο ποιητής εντομόσκυλο.

pluch pluch chrrrrr plop plop

chrrrrr plop!

 

17

ευχαριστώ την ελληνική γλώσσα

 

18

ο χορός που αρέσει στο Ένα και Παν

αλλά τελικά δεν τον χορεύει

 

19

Το Σύμπαν είναι ένας άθλιος καμπούρης.

ωχριούν οι δύο καμπούρες του Leopardi.

η Αμφινόη και η Santa. Δεύρο.

 

20

τι άλλο από χτες;

ο Ζώνεκρος –

 

21

τραγούδα μου τραγούδα μου

φριχτό μου γαλαζοκοτσύφι

 

22

τα εσπέρια της Ορθοδοξίας

 

23

Urizen φως λογική

θεός είναι ο τρόπος που μηχα-

νεύομαι τον εαυτό μου

 

24

εκτοξεύω την ξερακιανή μου ελπίδα

στο Διάστημα

με δαιμονιώδη μουσική βραχύτητα

quantum προς quantum

αλύπητη ευτυχία σε πέτυχα στο στήθος

από εκατομμύρια έτη φωτός

 

25

ένα δάκρυ

στου ματιού την άκρη

στης διάνοιας τα μάκρη

ένα δάκρυ

 

26

κώσμα = αίνιγμα

 

27

JUDO

SILENTIUM DO

KENDO

SILENTIUM

AIKIDO

SILENTIUM DO

KYUDO

SILENTIUM OMNIBUS

DO DO DO SCIENTIA

 

28

(Πάουλ Κλέε:)

Η ζωγραφική δεν είναι πιθηκισμός του ορατού, το αντίθετο:

δημιουργεί το ορατό.

 

29

μεταξύ μας Θεέ μου

μεταξύ μας όλα!

 

ψυχομοναξιά

 

30

μέσα στο μοσχοκάρυδο

η νύφη είναι κλεισμένη

ζουρλοπαινεμένη

 

31

θα σας κάνω εγώ να μάθετε ζωή

 

32

λευτερώνοντας απ’ το έρεβος τον έρωτα

η αγάπη τ’ ουρανού το σάρωθρο η παράξενη θέαινα.

 

33

άμα ο ήλιος πιάσει όλο μου

τ’ όνομα

με το φως του

τότενες είμαι στο Δέκα

της Θεότητας

 

34

αν πω τη νόηση χιονόνερο

μπορώ να πω του την απραξία

χιόνι;

 

35

Έσομαι αετός και τέλος.

 

36

μεγαλώνυμοι πένητες τ’ ουρανού αστεράκια

 

37

/ μνήμη και μνήμη ... /

 

38

FLORA: η ανάσταση στα έαρα

FAUNA: η επανάσταση στα έαρα

 

39

ρούχα στεγνώνουν εκεί πέρα

και ο γάτος διαγώνιος

 

40

ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ

να ξεχοντρίζεις το μάρμαρο της απουσίας

 

χαλαλίζουμε όραση κι ο φόβος αποκαρδίζει

 

αυτό που φανερώνουμε είναι κρύπτη